הנחיית הורים לגיל הרך בגישת SmallTalk

הנחיית הורים

הנחיית הורים לגיל הרך בגישת SmallTalk

חברת סמולטוק – המרכז הארצי להנחיית הורים, שבו לומדות עשרות גננות בכל שנה, מזמינה אותך לקבל פרטים על מסלול ההכשרה להנחיית הורים ולקבל תעודת הסמכה להיות מנחת הורים לגיל הרך.

בתור מנחות הורים לגיל הרך תעניקי לגן שלך בידול וייחודיות, תוכלי לקדם את הגן, לשפר את צוות העובדים, ליצור אווירה נכונה ומתאימה לילדי הגן, ליצור שפה משותפת וסמכות מול ההורים וגם לייצר הכנסה נוספת.

ההכשרה תיתן לך כלים בזיהוי שפת גוף, גמילה מחיתולים, שינה, תזונה, תקשורת בריאה ובניית ביטחון עצמי גבוה לילדים בגילאי 0-3 שנים, השנים הכי קריטיות לכל ילד, שנים בהן נבנות תשתיות האופי, הביטחון ומתעצבים להם בני האדם שהילדים שלנו גדלים להיות.

זו ההזדמנות שלך לשלב את היכולות שלך כגננת ומחנכת יחד עם הכלים שתלמדי בקורס הנחיית הורים לגיל הרך ולקחת חלק משמעותי וגדול בעיצוב דור העתיד.

אתי כהן, גננת כבר 17 שנה עם תואר בחינוך, למדה אצלנו וזה מה שהיא מספרת:

"הייתי קשובה לילדים אבל הרגשתי שחסר לי עוד ידע, דברים שיתנו לי ביטחון להרגיש מקצועית יותר בעולם החינוך ויחזק את הסמכות שלי מול הורים. רציתי לתת מענה להורים שמגיעים אליי עם בעיות אקוטיות שיש לילדים ולא רק להגיד להם "ככה זה" או זה "זה יעבור לבד."

חוץ מזה, רציתי שיהיה לי משהו ביד שבמידה ואצטרך אי-פעם להפסיק לעבוד בגן, אוכל לשנות כיוון ועדיין לייצר הכנסה מעבודה עם הורים וילדים.

תמיד ידעתי שיש לי ניסיון ואני מאוד מקצועית. הנחיית הורים בגישת SmallTalk חיזקה את הסמכות המקצועית שלי בעיני ההורים. אני כבר לא מהססת להגיד להורים מה לעשות. חוץ מזה, שעצם זה שהם יודעים שאני מנחת הורים, עוזר ברישום לגן."

לסיפור המלא של אתי: לחץ כאן

  קצת על גישת SmallTalk

SmallTalk היא הגישה היחידה בארץ, שמלמדת איך לקרוא את שפת הגוף של התינוק מגיל לידה עד גיל 3. בעזרתה אפשר להבין בצורה מדויקת מהם הצרכים הפיזיולוגיים והרגשיים של התינוק בכל רגע נתון ולתת לו את המענה המדוייק לו.

SmallTalk הינה גישה ייחודית המבוססת על מחקרים אקדמאיים ותצפיות על תינוקות בגילאי לידה עד גיל שלוש. מחקרים הוכיחו, שמתן מענה נכון לצרכים של התינוק בזמן הנכון ובדרך הנכונה, עוזר לבסס הרגלים נכונים להמשך חייו, מחזק ומעמיק את הקשר בין ההורה לילד, בונה בו את הביטחון שלו ומשפיע על האדם הבוגר שהוא יגדל להיות.

חשוב להדגיש, Small Talk זו גישה רחבה הוליסטית, כשאנו מסתכלים על תינוק או על ילד אנו רואים הכל – סך כל הצרכים הפיזיים והרגשיים שלו, הסביבה שלו וגם רואים אותו כחלק מהתא המשפחתי שבו הוא גדל, המטרה היא לא לפתור קושי נקודתי בשינה או גמילה מחיתולים או הנקה ולשים עליו פלסטר אלא להגיע לשורש הבעיה ולמצוא פתרון נכון לאורך זמן.

מה מצפה לך בתוכנית להכשרת מנחות הורים בגישת SmallTalk

• מה תקבלי? בין אם את עוסקת כבר בתחום ההורות ובין אם לא, את תקבלי המון כלים והמון ידע אותו תוכלי ליישם בעצמך, להעביר למשפחות ואם את עוסקת בתחום להרחיב בצורה משמעותית את סל הכלים והפתרונות שאת מציעה ובכך לבדל את עצמך

• חלק קטן מהנושאים הנלמדים: 'הקריירה' ההורית, בניית ביטחון הילד, גישות התפתחותיות מגיל לידה עד 3, היקשרות – החשיבות של משמעות מענה לצרכים, שפת גוף כדרך לתקשורת עם הדמות המטפלת, ייעוץ שינה, ייעוץ גמילה מחיתולים, יחסים בין אחים, יחסים חברתיים, כלים להעצמה אישית, כלים לפתרון קונפליקטים, עמודה מול קהל ופתרון התנגדויות ועוד ועוד ועוד.

• מי מעביר את הקורס? כל קורס מועבר על ידי מנחת הורים מוסמכת ומקצועית מטעם סמולטוק ובנוסף מתקיימות הרצאות חיצוניות בנושאים כמו תזונה, הנקה וכו' המועברות על ידי מומחים מהתחום הנלמד

• משך הלימודים: 8 חודשים, 32 מפגשים שבועיים – סך הכל 171 שעות אקדמאיות.

• פרקטיקה: התכנית כוללת פרקטיקום מעשי ובו ליווי של 4 משפחות במגוון נושאים, תחת תמיכה וליווי צמוד של מנחת הקורס (בוגרת מוסמכת מטעם סמולטוק)

• ליווי צמוד יד ביד: לתכנית יפתח פורום מדריכות ייעודי ללמידה פעילה ושוטפת – להעמקת החומר הנלמד ובנוסף השיעורים מוקלטים כל שניתן להשלים או לחזור על החומר בכל רגע

• איפה? השיעורים יתקיימו במרכז הארצי – "הבית של SmallTalk" ברחוב הזיתים 96 גבעת שמואל. ניתן ללמוד גם אונליין מכל מקום שתרצו.

• תעודת הסמכה: הבוגרות יקבלו תעודה מטעם סמולטוק – הנחיית הורים לגיל הרך מגיל לידה עד 3

• מחיר מיוחד לחברות 'איחוד גני הילדים הפרטיים': מלגה בסך 3,000 ₪ לכל מי שנרשמת דרך 'להגשים חלומות

לפרטים נוספים על הכשרה להנחיית הורים וקבלת מלגה מיוחדת בסך 3,000 ₪ לחברות להגשים חלומות מלאי פרטים בטופס מטה.

[gravityform id="4" title="false" description="false"]

שתפו עם החברים שלכם