- אני מתחילה מלקרוא את הספר עם הילדים מספר פעמים, על מנת להכיר את הסיפור.
- אחרי שהילדים מכירים את הסיפור, אני מספרת את הסיפור עם המחזה בעזרת דמויות (או הדמויות של הסיפור מצוירות/מצולמות או שאני לוקחת בובות מהגן).
- בפעם הבאה שאנחנו מספרים את הסיפור הילדים מציגים את הדמויות ( גם פה או שאני נותנת להם דמויות מצוירות על מקל שהם מחזיקים או בובות מהגן) אני מספרת את הסיפור וכל ילד מרים את הדמות שלו כאשר היא מוזכרת בסיפור.
- בסדנה אנחנו מבקשים מראש מההורים שיביאו תמונה של עצמם והילדים מחפשים א אותם בתור ארנב ועם המון קישוטים כמו בסיפור.
- בהמשך אחרי שהדמויות שהילדים הכינו מוכנות אנחנו משחקים איתם משחק מחבואים, הגננת מחביאה אותם בכל מיני פינות בגן וכאשר כל הדמויות מוחבאות הילדים צריכים לחפש איפה מתחבאים ההורים. אחרי שכל הילדים מצאו את הדמויות, נותנים להם קצת להיות ולהחזיק ואז תולים את זה בגן או לוח או מנחים על מדפים.
- אם ילדים בוגרים אפשר לנהל דיון בעקבות הסיפור, האם הורים יכולים להיות בגן, האם זה מתאים? האם היו רוצים שההורים ישארו בגן?
- גם עם גדולים וגם עם יותר צעירים (החל מגיל 3 אולי קצת לפני) אפשר לשוחח, על מה יכול לעזור להם להיפרד מההורים בבוקר?, איך אפשר להתמודד עם געגוע? יושבים עם כל הילדים וחושבים ביחד על טקסי פרידה שאפשר לעשות בגן, כל ילד בוחר לו את הטקס שמתאים לו, כל ילדי הגן בוחרים ביחד איזה שיר שהם אוהבים במיוחד ומחליטים שזה יהיה השיר שילווה את התקופה.
- משחק מי התחפש פה?- מבאים תחפושת שגם מסתירה את הפנים ומחביאים בתוכה ילד או אשת צוות והילדים צריכים לנחש מי נמצא בתוך התחפושת.
- משחק דמיון מה ההורים עושים עכשיו?- יושבים בקבוצה קטנה וכל ילד מדמיין איפה ההורים שלו נמצאים עכשיו? מה הם עושים? הגננת כותבת את תשובות הילדים.