רעיונות נוספים למסיבות סיום בגן

למי שלא אוהבת מסיבות עם ריקודים והופעה, הנה כמה רעיונות לסגנון אחר של מסיבה.

  1. מסיבת קיץ- מזמינים את ההורים ביום שישי, עושים לילדים בריכות, משחקי קצף, בועות סבון. מחלקים את החצר או הגן לכמה מוקדים, בכל מוקד יש פעילות, מארגנים כיבוד קל (אפשר ארוחת בוקר או פירות ועוגות), אחרי שהילדים נהנו בפעילות מתכנסים כולם ההורים והילדים שרים כמה שירי אצבעות או שירים שהילדים אהבו (2-3 שירים לא יותר) ומחלקים לילדים את המתנות ותמונות המחזור, זה הזמן גם של ההורים ומנהלת הגן להודות לצוות.
  2. סדנת פעילות- מחלקים את הגן לכמה מוקדים ציור על חולצה, השחלת שרשראות, ציור משותף של כל ילדי הגן וההורים, הכנת כדורי שוקולד, הכנת חלות ועוד, הילדים וההורים עוברים בין המוקדים השונים כשכולם מסיימים מתאספים שרים כמה שירים ומחלקים מתנות.
  3. מסיבת סיום שהיא קבלת שבת- מזמינים את ההורים לקבלת שבת עושים את הקבלת שבת שעשיתם במהלך השנה עם הילדים, מביאים כיבוד (או שהגן מספק או שכל הורה מביא משהו), בסיום הקבלת שבת אומרים תודות ומחלקים מתנות.
  4. מסיבת סיום בסגנון משחקים היתוליים- בוחרים כמה משחקים  ומשחקים ביחד הורים וילדים (קפיצה בשק, לקחת סוכריה בכפית ולעבור את החדר, לעבור את החדר עם ספר על הראש בלי שיפול, משיכה בחבל, משחק כדור בלי שיפול, משחק חבילה עוברת שמסכם בתוכו שאלות על הגן ועל השנה שעברה על הילדים), אחרי המשחקים מתיישבים שירים 2-3 שירים ומחלקים מתנות.
  5. טיול משותף לסיום שנה- בוחרים מקום נחמד נוסעים אליו עם ההורים והילדים מטיילים, אחר כך מתיישבים עושים פיקניק (אפשר לעשות את הפיקניק לפני הטיול) אומרים דברי סיום ומחלקים מתנות לילדים.

כתיבת תגובה

שתפו עם החברים שלכם